26 oktober 2009

Måndagsglitter

På eftermiddagen så var det lite annorlunda än dom andra dagarna och då fick vi välja utav två saker och det var om vi ville dansa och göra "preformence" små uppträdanden, eller spela instrument =)

Jag valde att dansa och så ska vi dansare tillsammans med musikerna spela upp korta stycken "preformance" i Kristianstad på Torsdag =D det kommer bli himla kul!
Det höll vi på med till halv 4 ungefär sen så gick jag till allaktivitetsrummet kan man väl kalla det och så gjorde jag en regnbåge av tyg som jag ska ha på det lilla uppträdet jag är med i =)

Nu klockan 7 så är det kvällskonsert det ska bli spännande att se vad som kommer bjudas på.
Igår så sjöng jag Right here right now med BWO =)

Halv nio är det bad för dom som vill och jag ska bada en liten stund.
Tack å hej för mig

Stjärnan Elise. =D

Inga kommentarer: