30 november 2009

Mundesi group about Nov 20

Date 20.11.2009

Izet Ademaj:
Today I’ve had a lot of fun.I participated in different workshops doing different things, plaing different pieces of music with “dahira” instrument and also I liked The shadow theatre. In the evening concert I liked Stephan show and the swedish song.

Sot jam zbavitur shume. Mora pjese ne workshop-e te ndryshme duke bere gjera te ndryshme, duke luajtur pjese te ndryshme muzikore me instrumentin “dahire” dhe gjithashtu me pelqeu teatri me hije. Ne koncert me pelqeu performanca e Stefanit dhe kenga suedeze.

Lutfi Hasanaj:
Today was a big day. I’ve done a lot of things, playing with my instrument called “Fyell” together with the others, and also I performed in the evening concert with my group, dancing traditional music and playing a piece of music with Eba. I liked all the performances in the evening concert.

Sot ishte nje dite e madhe. Kam bere shume gjera, duke luajtur me instrumentin tim “Fyell” bashke me te tjeret dhe gjithashtu kam performuar ne koncert me grupin tim, duke kercyer valle tradicionale dhe duke luajtur nje pjese muzikore me Eba.Me pelqyen te gjitha performancat ne koncert.

Lirije Gjana:
I enjoyed a lot this day because we had lots of activities.I liked the Theatre Shadow, I find it quite intresting, and I think I should prouve to develop this kind of entertainment activity with my children at the center where I work as a social worker.
The concert was magnificient, good performances.

E kam shijuar shume kete dite sepse kemi bere shume aktivitete. Me pelqeu shume teatri me hije, me duket shume interesant, dhe mendoj se duhet te provoj t’a zhvilloj kete aktivitet zbavites me femijet tek qendra ku punoj si punonjese sociale. Koncerti ishte i mrekullueshem, performanca shume te mira.


Doriana Gjuta:
Today was a good day to laugh and to have fun. I enjoyed being part of lots of workshops, trying to make different sounds of music with different instruments, playing with my group at the shadow theatre.It was really interesting and I felt very involved, maybe because music is my passion. And the evening concert was the dessert of the day with brilliant performances.I liked the performance of Magnus, it was so peaceful,and also the swedish song. All the performances were really good.

Sot ishte nje dite shume e bukur per te qeshur dhe per tu zbavitur. Me pelqeu qe isha pjese e shume workshop-eve, duke krijuar tinguj te ndryshem muzike me instrumenta te ndryshem, duke luajtur me grupin tim ne teatrin me hije. Ishte me te vertete dicka interesante dhe u ndjeva shume e perfshire, ndoshta sepse muzika eshte pasioni im. Dhe mbremja ne koncert ishte embelsira e dites me performanca te shkelqyera. Me pelqeu performanca e Magnus, ishte shume paqesore, dhe gjithashtu kenga suedeze. Te gjitha performancat ishin me te vertete te bukura.

Inga kommentarer: