22 november 2013

1-årsjubileum med Hi-Hat - Wow!


Nu har jag varit med i ensemblen för Hi-Hat Xpres i ett år. Och jag har dansat i ett år. Från den allra första föreställningen på Spira i Jönköping den 17 november förra året till den senaste (inte sista hoppas jag) föreställningen den 17 november i år på Małopolski Ogród Sztuki - MOS teatern i Kraków.

Vilket år det har varit! Det har känts så häftigt att få vara med i föreställningen. Att få stå på scen på många olika platser i Sverige, till och med ett par gånger utomlands, och veta precis vad jag och alla andra i ensemblen ska göra för att föreställningen ska bli så bra som möjligt! 

Det har varit särskilt roligt att vara med i en gemenskap med alla, både på scenen och på fritiden. De saker som jag har gjort under det här året, hade jag för ett år sedan inte en aning om att jag skulle klara så bra. Det känns som att jag har växt som person och som att jag har blivit mer kreativ. Jag känner mig så stolt över att ha fått vara med i en proffsig föreställning med en härlig blandning av musik och dans!

Simon Mothander



Inga kommentarer: