15 maj 2008

Vi har gjort en gospellåt

Fjärde dagen. Har hunnit med massor och har kul! Längtar redan efter nästa år. För musik vill jag hålla på med. Har även blivit intervjuad av Mariann Caping- Stener. Träffar många kompisar. Svårt med engelska språket därför att ledarna är från England och Nordirland. Så det blir svengelska! Jag gillar Fraser, han lär mig nya ackord på min gitarr.

Vi har haft massage idag och det var både roligt och svårt. Vi har gjort en gospellåt men jag kan inte vad den heter. Vi har fikat. Igår kväll var jag ansvarig för ”baren” en liten stund tills jag började med min gitarr, då blev jag fast. Ikväll ska jag sjunga en låt av Arvingarna och samtidigt spela på min gitarr.

Jag mår toppen och ser fram emot lördagen!

Skrivet av Maria Andersson, onsdag 14/5

Inga kommentarer: