16 juni 2009

Henrics galna Galamantarap

(Först gör man rapgester och säger "Yo" och "Respekt" några gånger.)
Vi kommer ifrån Stockholm och vi fattar ingenting! Men här ska ni få en galen rap om Galamanta! Frukost klockan åtta Prick! Se upp för hennes blick (peka på Helene) Kom i tid Annars stick! (lifta bakåt med tummen)

Vi spelar så det glöder, Jag förblöder! Jag förblöder! (Henric pekar på sina knän) Har ni någon ambulans någonstans? Ja, det fanns!

Sophia köpte skydd till mina knän, mina knän, mina knän.
Nu känner jag mig så frän, så frän, så frän!

På tisdag åker vi till storstan, storstan. Med flygplan?
Nej , vi ska inte åka med sas för de är kass, för de är kass.
Vi tar tåget till Stockholms central, central, central.
Här ska vi ju ha vår final, final, final!

Rapen lider mot sitt slut Om en minut så går vi ut.
Det är kul att vara i Vara. Med denna skara. Så rara (peka på Share Musicgänget)

Jobbar från morgon till kväll och inget gnäll. Jag är så snäll! (säger Henric)
Fortsättning på rapen följer. Vi inget döljer.
Vi är så galanta. Jag trilla nerför kanta (säger Henric) i Galamanta.

Det gäller att komma i tid. Kom i tid. Kom i tid. (peka på klockan på armen)
Lägg nu på lite speed. Lite speed. Lite speedway.
Hej!/Henric, Evelina och Carro

Inga kommentarer: