29 oktober 2009

Share Music attack

Vi tog bussen 13.45 till Kristianstad. Och vi framme i god tid för vårt framträdande. Det var många i publiken som tittade och undrade. Allt gick bra. Jag spelade med Mike. Det lät fint. Några dansade. Sedan ställde vi upp oss i en kö. Vi satte upp fotografier på anslagstavlan. Sveriges Radio var där, men jag blev inte intervjuad och det var väldigt tråkigt. Vi var många som inte blev intervjuade. Jag vill säga om performance att vi har jobbat mycket med detta. Och jag är väldigt nöjd med min insats.

Läs artikel i Kristianstadbladet här

Sedan gick vi på sta´n. Jag kollade lite på Intersport. Men jag köpte ingenting. Sedan kom vi tillbaka till Furuboda lagom till middagen. Sedan var det veckans sista kvällskonsert 19.30. Jag spelade tre stycken av Bach, Mozart och Carl Michael Bellman. Det gick jättebra. Alla var bra. Konferencierer och artister!!!

Godnatt från tonsättaren Lars Heuts

Inga kommentarer: