13 juni 2009

Mörbultad "baksmälla"

Efter en djup sömn och god frukost där jag möts av Per Ferm som spontant säger godmorgon sommarflickan, sitter jag nu här och bloggar för första gången i mitt liv hmmm, vad ska jag skriva??? JO, om man tänker sig att någon har kört över ens kropp med en sådan där maskin som man plattar till asvalt med, då kanske ni kan förstår, blåmärkena ska jag inte prata om, men va fa.....nnn, man är väl VIKING.

Att vara i denna Galamantabubbla är ju få förunnat, därför känner jag en otrolig glädje varje minut, igår blev det åka av i bak på "rullen" jag måste nog säga att Peter är en modig man som vågar ha mig hängandes runt halsen, man får vara glad att man inte åker med Per hihihi.

Just nu spelar musikgruppen, så vi andra fick en stund över, man får ta vara på all vila, tänk bara att få sitta still på en datastol och blogga gud så skönt. Förresten vill jag bara säga att "baksmälla" är ett att styckena i gryning i Galamanta, bra va!! Idag ska vi jobba på "kriget" mer blåmärken, svedda knän, ömma leder m.m

/Från en "dansande" Helen Winberg

Inga kommentarer: