23 mars 2010

En salig blandning av Teherminer, soundbeem, airsynth!


Efter lunchen vad det dags för workshops igen, jag va med på musikteknologi tillsammans med Tomas och Jan. Där prövade vi olika sammansättningar. Det var jag, Hannes och Alex som va där. Mina assistenter fick även ställa upp å spela lite.

Jag spelade på soundbeem'en, vi kompade ihop en "låt" som vi döpte efter Russ Mayer's film FASTER PUSSYCAT KILL KILL! Det va en salig blandning av Teherminer, soundbeem, airsynth! Plus att Jan la till beat ifrån datorn så det blev jättebra! Därefter va det middag på schemat, gott med pizza!

Kvällsföreställningen blev en succé! Elise och Malin var konferencierer. Alla hade en show att visa, vi fick spela upp våran sist. Jag är jätte nöjd med dagen/kvällen och ser framemot morgondagen!!
Godnatt

Simon

Inga kommentarer: