23 mars 2010

Tisdag på Vara folkhögskola

Hejhej, Linnéa här, som några kanske vet så får man praoa i femman i två dagar på valfritt ställe och eftersom min mamma (Sophia) jobbar med dessa kurser så bestämde jag mig för att följa med hit. Det är något som jag inte ångrar!

Denna dag började med morgonmöte(inget speciellt) och sedan kom Ulf och berättade om sitt yrke och vad han gör, det verkar faktiskt jätte spännande så jag ska gå på hans workshop sen. Efter det var det lite dans med Alexander, också väldigt roligt.

Nu för inte så lång stund sen så höll vi på med tejp, det låter konstigt men var faktisktväldigt kul, vi lindade in oss själva i tejp (och andra) sedan spelade vi med tejpen också (själv trodde jag aldrig att något sånt skulle vara möjligt men det var det faktisk).Nu ska jag gå och dansa och ikväll åker jag hem:(, tyvärr. Men jag kommer tillbaka på lördag och kollar på föreställningen, kom och titta vett'ja!

Hej då

Linnéa

Inga kommentarer: