15 oktober 2008

Minnesvärd kväll


Lördag kväll
23:20. Dags att gå till kojs.
Och jag vet att jag gör det med en kväll i minnet som nog kommer att stanna där för alltid.
Ännu en kväll med framträdanden, allt under stilig ledning av John och Amin – vilka killar!

Och vilka artister vi fick njuta!
Sång, dans, ljud, rythm, fiol och såklart dessa människor och alla samtal som fyllde den annars ganska kyliga Piteå-kvällen med rekordvärme.
Imorgon far vi hem igen. Märkligt hur fort dagarna går, och hur mycket man hinner fylla dem med samtidigt. Detta var min första Share Music – upplevelse och den stannar kvar som en solglimt i höstrusket.

God natt och Tack Framnäs och Share-Music, jag hoppas vi ses snart igen.
Och Emma- jag hoppas du får världens bästa födelsedag imorgon!
/Karin Gillberg

Inga kommentarer: